Fredag hos Jenize

Nu är det fredag!! Nej, det är torsdag. Men jag känner mig fredagsaktig. Mysig känsla. Ken åkte nyss hem, men han kommer imorrn igen så det är jag glad för :) Vi har nästan aldrig umgåtts så här länge! Wow.

Väntar på sms från Snigl, vill hem & äta hos mamma eller pappa. Men ska checka läget med Snigl först. Nom nom nom!

Jag har syndat. Ken & Jag åt nötter, han tappade en nöt i soffan som landade vid min fot... Som hade strumpbyxa på sig, fräscha strumpbyxor! Ken vägrade äta nöt & la nöt på bordet bredvid. Jag sa det är en ren nöt & slängde i den igen, men Ken slängde ur den. 5 min senare lyckades jag smyga i nöten. Det man inte vet har man inget ont av! Men Ken kom på det sen... nekade dock & sa jag ätit upp den. Ken fick aldrig veta vad som hände med nöten.

Mohaha...

Ses senare, Jenize har saker att göra, möten att gå på & katter att klappa.

XXX
Hmm..
En spegelbild på moi. Bör putsa spegeln...
Nom nom.
Jag & Ken åt pannkakor till frukost! Naaww, vi är ett mysigt par.
Wiie!
Har ett nytt spel på min iPhone; Barbie fashionistas! Hah.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0