Skyldigheter.

CHA CHA! Jobbat idag som sagt. Det var trevligt, alltid något! Det kom ingen Nuris eller Julia ikväll, satsar på nästa vecka istället! Men känns bättre sitta här ensam idag när jag vet att det är fredag imorrn & att min mr. Ken kommer då :D

Måste dock skynda mig iväg på ett litet ärende i Halmstad imorrn, innan mr. Ken anländer. Åhh, dom är i Miami på Criminal minds. Varmt & skönt... hoppas det blir så i helgen. 25+, hell yeah! Nej, men 15 grader kan man kanske hoppas på?

Känner mig lite okreativ ikväll. Borde spela sims, inte gjort det på aslänge. Känner mig skyldig att jag inte gjort det, Sims som är så kul! Därför jag inte skaffar barn, hade bara tyckt det var kul i vissa perioder, sen hade jag lagt dom i en låda.

XXX
Nämen hallao!
I'm a midget, na na na... synd man inte kunde växa lite till efter 20. Bara 5 cm eller nåt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0