Plants vs. Zombies

Sitter & fixar mina naglar. Mr. Ken sitter i soffan & spelar Plants vs. Zombies. Det är en av de 1000 sakerna jag gillar med min Ken med. Vi hittar alltid på kul saker tillsammans, men ibland kan man bara sitta helt tyst & hålla på med sitt ett tag. Han med spel, jag med laptopen tillexempel.

När mina naglar torkat ska vi ut & gå en runda i det fina vädret! Sen blir det duschen & in på förfestande i Halmstad hos Kens vänner. Wiie* Har köpt världens godaste blandning till en drink, gör så det smakar syrlig hallon. Nom nom. Drinkar är alltid lika kul!
Nu ska jag gå & peta på Ken lite, hoppas ni får en trevlig lördag, barn ♥

XXX
Hmm...
Tog en bild igår på min morgonpromenad igår. Står fåglarna i vattnet?? Hade inga linser på mig när bilden togs. Skumt...
Na naa!
Pose framför spegeln innan mr. Ken anlände igår!
Nom nom.
Blev pannkakor till frukost idag:) Vi är ett mysigt par, yes we are!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0