Nyttig vs. Alkoholist?

Är det okey att hälla upp ett glas vin bara för att man har tråkigt? Njaa... nej. Ja? Eller det kanske beror på hur ofta man gör det? Jag är bara helgalkis. Notera "BARA". För i vår generation är det normalt, i nästa generation kommer det vara onormalt att inte dricka sönder sig varje helg ;)

Rött vin är mer okey än vitt. För det är bra för hjärtat & mindre kalorier. I believe. Jag har lite rött vin i mitt kylskåp...

Jag är vuxen, jag kan bestämma själv. Wiie*

XXX
Helt plötsligt kändes vin inte lika lockande...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0