Mr. Khaled

Sitter ensam i min lägenhet & försöker lära mig dricka rött vin. Ska ha klarat detta innan sommaren! Jag ska alltså tycka det är riktigt gott. Så ser man mig gå runt & fråga folk om en ny lever i sommar.

Känner på mig att det kommer bli sen läggdags idag igen, blev tipsad om en bra musiksida av Avnos. Jag älskar att hitta ny musik, blir helt pirrig! Men måste nanna i hyfsad tid, arbetsförmedlingen imorrn m.m. That's right. That's right...

XXX
Längesen jag lyssnade på DJ Khaled känns det som, så måste lägga ut en ny låt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0