Min morgonrutin!!

Snabb update! Kom upp, duschade, åt frukost... och mitt i frukosten ringer; Eve!! Hon ville ha med mig till Systemet som sällskap. Jag satt med handduksturban. Kände paniken stiga i mig, ingen får störa mina rutiner! Men det är trots allt Räkas födelsedag, så jag följde med ändå. I mjukis & vått hår! Totalt utanför min trygghetszon!

Nu är jag tillbaka. Om 10 min ska jag börja fixa mig inför jobb. Återkommer ikväll, glad & taggad inför helgen :D Mr. Räka ska ha världens fest ♥ Wiie.

XXX
Intervju.
- Hur kändes det att bli störd i dina viktiga morgonrutiner? - Förfärligt, förfärligt. Känner mig våldtagen.

Kommentarer
Postat av: tasha

niiiice bror

2011-03-31 @ 16:39:58
URL: http://ellohell.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0