Lördish

Nu är det lördag! Bästa dagen i denna helgen, jobbade till 15 sen var jag ledig med mr. Ken :) No partey this weekend, måste spara pengar. Men vi har trevligt ändå! Ätit god mat, druckit massa vin & kollat på bögfestivalen. Till den skiten krävs myyycket alkohol.
Nu ska jag spela lite sims! That's how we do it :)

Ken: - En spis på hjul är frihet för en kvinna!
Jag: - Bitch!!
Ken: - Mohahaha..
Ken: - En man kör på en kvinna. Vems fel är det?
Jag: Mannens?
Ken: - Ja, han skulle inte kört bil i köket.
Ken är den sortens man. Yes he is. But he's MY man :) Och nej, han skämtar bara. Kanske...
XXX
Finns en video till, men nån bajsunge hade inaktiverat "bäddning" på den..

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0