Leransiktet

Har rullat runt mitt ansikte i lera. Jordgubbslera. Det ska ta bort porer. Kul att smuts ska ta bort porer. Fast jag har inga porer, jag är superren. Skoja. Alla har porer. Annars kan man inte svettas... fast jag svettas aldrig. Jag är övermänsklig och perfekt (håller fortfarande på att övertyga Ken att nummer2 är inget jag håller på med. När jag går på toa kissar jag bara). Eve avslöjade dock i helgen (inför Ken!!) att jag pruttat en gång med henne.
Tur är finns det inga bevis. Det står ord mot ord!
Målat mina tånaglar rosa ikväll. Jag hatar fötter & jag hatar tår, så detta var nödvändigt! Kens fötter däremot är ovanligt snygga. Helt perfekt formade mansfötter. Får vi nån gång i framtiden kattungar ihop hoppas jag de ärver hans fötter. Dessutom ser de roliga ut när han spretar med dom. Ska försöka fånga de på bild någon dag...

Sen har jag kollat på Debatt på 1:an. Hahaha! Fattar ni hur jävla tråkigt jag haft ikväll eller? Jag kollade på DEBATT! på 1:AN! 1:an och 2:ans kanal är förbjudna att kolla på hos mig egentligen, men idag var det fan ett nödfall. Det gick bara bajs på Tv:n... 
Nu ska jag strax böka ner mig i sängen. Imorrn jobbar jag 14-19. När jag kommer hem hoppas jag på en naken mr. Ken i min säng. Hah! Men sånt får man skriva när man är ett par. Vi firar btw 6 månader den 19:e Mars, helt sjukt. Känns som att vi träffades förra helgen, men ändå inte. Mina känslor för den människan är obeskrivliga ♥
Guten nacht, bratwursts!

XXX
Jag e bara 14 år..
Till ansiktsmask hör en äkta fjortisbild. Fast segertecknet är inget fjortistecken, de små äcklena bara tror det är deras. But it's not!! It's mine.
Äckelögat.
Här får ni se äckelögat in action. Ja, numera bär mitt högeröga öknamnet äckelögat. Ikväll ska han få droppar + gele i sig.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0