Lägenhet!

Här kommer lite bilder på min trevliga lägenhet. Lite tomt på väggarna & sånt än så länge, men jag trivs.

XXX
MAT!
En bild på min mat jag lagade ikväll. Titta på den & beundra mina kockegenskaper. (Var tvungen att få med det. Nudelwok ftw!!)
Hallen!
Först kommer man in i en liten hall. Toaletten ligger till vänster, höger garderober. Mattan ni ser där framme är btw jättefjunig.
Bathroom!
En liten toalett som passar mig utmärkt :)
Bråte.
Genom hallen & ut till resten av lägenheten. Till vänster har vi bananlådor... mysigt.
Matsal
Här har vi min gigantiska matsal. Går man åt vänster sen leds man in till köket.
NAWWW
Jag tycker mitt kök är gulligt. Jag trivs där. Men blir ofta rumpfighter mellan mig & Ken i det. Too small for big butts.
Vardagsrum.
Ut från köket & rakt ut i vardagsrummet igen, fast från andra vinkeln. Jag har inget soffbord än. Men jag har ett skrivbord!!
Mys.
Till höger om vardagsrummet har jag mitt lilla sovrum. Det var allt! Förutom balkongen, men den ser inte så fräsig ut just nu..

Kommentarer
Postat av: Malin Karlsson

Ser riktigt mysigt ut :)

2011-03-02 @ 16:36:16
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0