Jag vet att ni vill veta

För er som undrar vad jag hittar på här hemma i min ensamhet:

- Bloggar (ofc lixom, what else typ? OMG.)
- Äter på något.
- Tänker på vinet i kylen.
- Står emot frestelsen.
- Dricker vatten i mängder.
- Kissar x 10 (minst).
- Tittar på mina plantor.
- Önskar att Bollis var en katt.
- Spionerar genom mitt kikhål på de som går i trapphuset.
- Funderar på att träna.
- Avstår.

Hmm... det mesta av detta är nog vad som händer i mitt huvud. Men därinne händer det mycket! Mycket mer än det gör i min lilla lägenhet. Gott luktar här iallafall. Inte käkat några fiskbullar idag...

Imorrn ska jag & Ken ha skräckfilms-kväll, wiie :) För er som vill veta. Det vill ni.

XXX
Mjao.
Om ändå... (det ska föreställa en katt).

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0