It's monday.

Cha cha bloggen, höhö! Mr. Ken är här, därför jag inte haft tid för dig. Dessutom känner jag mig lite pinsam när jag skriver, Ken förstår inte blogg. Han förstår inte oss! Uäääh. Nee..

Första veckan som halvt arbetslös. Ska till arbetsförmedlingen på Onsdag (trodde de hade öppet tisdagar, typiskt). Ken är fortfarande kvar för en svinkoppa har flyttat in vid hans mun. Han vägrade inse det i fredags, tog mig 2 dagar att övertyga honom & hämta medicin. My man is so proud! Men nu har han erkänt mig, hur rätt jag hade. Jenny for president!

I fredags blev det utgång, just me & Ken. Kvällen gick väldigt snabbt! Vi såg världens största kille, han trillade dessutom runt på dansgolvet. Inte passande av en stor kille. Folk kunde blivit krossade.. men alla överlevde.

Nu söker jag glasögon på specsavers & Ken spelar spel på sin iPhone & svär jättemycket. Ska be för honom sen & kasta vigvatten på honom. Hittade ett par perfekta glasögon för mig på Synsam! Men vill ha dom billigare. Specsavers är billigare, deras glasögon flyger inte i 1:a klass...

Det var allt för den här gången mina vänner, kanske kan återkomma imorrn.

XXX
NAAWWW
De var stora men konstigt nog väldigt diskreta. Love at first sight

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är nog därför jag inte riktigt förstår humorn i dina inlägg, Kiss och bajs humorn är passerad.

2011-03-15 @ 08:34:27
URL: http://teamtusen.blogg.se/
Postat av: Louise

ung i själen och vuxen i hjärnan vännen

2011-03-15 @ 15:01:54
URL: http://teamtusen.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0