It's alive!

Gomorrn blogg! Började min dag med en trevlig joggingtur/promenad. Fabolous! Nu käkar jag frukost, sent som vanligt. Har massa att göra idag, men tycker ändå jag är uppe i tid. Onormal som jag är har jag ju svårt gå upp innan 11, om jag inte har en tid att passa dvs.

Ska försöka hinna så mycket som möjligt innan jag träffar Mills :D

Lyssnar numera enbart till "Odlar'n". COOLT!! Cha cha odlar'n, odlat några nya frön idag? JAJEMENSAN, 2 nya kattplantor!
Det växer inte lite heller! Inte konstigt så jävla många frön som jag slängde i. Hoppas inte de får det alltför trångt... jag är så lycklig. Antar det är såhär det känns att bli mamma för första gången.
Btw, DET VÄXER I MIN KRUKA! Fan vad stolt jag är. Lyssnar numera enbart till "Odlar'n". COOLT!! - Cha cha odlar'n, odlat några nya frön idag? JAJEMENSAN, 2 nya kattplantor!

Nu måste jag fixa mig. Ses sen, barn!

XXX
Plant.
Det växer inte lite heller! Kanske inte konstigt så jävla många frön som jag slängde i. Hoppas inte de får det alltför trångt... jag är så lycklig. Antar det är såhär det känns att bli mamma för första gången.
Hihi..
Ni får lite cambilder på mig med för det tycker ni säkert är trevligt.
Piip!
Detta är mus-minen. Man liknar lite en mus. Jag tycker det...
Make-up!
Finns en sminkmask på mitt camprogram, slipper man sminka sig innan korttagning :) Påminnelse: Aldrig bära persikorosa rouge + gröngul ögonskugga...

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

2011-03-23 @ 14:39:00
URL: http://bilderpakatter.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0