Hårincident

Tillbaka från joggingturen! Eller snarare promenaden, som det slutade med. Fick blodsmak i munnen. I'm fat. Too fat to run.

Ska berätta om hårincidenten med. Bestämde mig för någon vecka sen att testa slinga håret. Själv alltså. Började bra, trodde jag fått till det (körde med folie). Hade i blekningen lite väl länge dock. Duschade av allt & ser i duschen att håret är vitt. Springer ut & kollar i spegeln. Vit-gult & helt fläckigt!! Paniken i duschen är obeskrivlig. Flög ut & ringde Eve med panik i rösten. Blev lite lugnad. Fönade håret & började gråta. Ringde Ken, bölade. Allt kändes bajs. 

Nu är håret alltså ganska platinablondt igen. Undertill blev det slingor, ovanpå har det mesta flytit ihop. Därbak är det lite gult. Synd om Jenny. Men men, shit happens! Om några veckor när jag har koll på mina pengar får det bli slingning hos Sofie.

Nu ska jag påbörja nudelwok! Det är bra mat.

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0