Gym + Ken = Success

Bajs-Internet! Nu är lampan på bredbandet grön. Den brukar vara turkos eller blå, vilket är bra. Nu är den grön & jävligt långsam. Försöker vicka på den, skrika på den, men inget hjälper. Hade mr. Ken varit här kan jag lova att den inte varit så kaxig.

Helgen flög iväg, som vanligt. Nu är det sista riktiga jobbveckan, sen är jag typ halvt arbetslös igen. Men har lite helger & småjobb där ändå, så är inte helt panikslagen. Det värsta är att det är så sjukt jävla svårt att få ett jobb! Folk som aldrig varit arbetslösa skulle bara veta. Jag har skickat 1 miljon CV:n, inte en jävel tar ens in mig på arbetsintervju! Då blir man lite sådär trött. 

Nu är bredband blå igen, wiie*
Men skulle jag ändå bli halvt arbetslös, passade det som bäst nu. Vill börja träna lite mer och Ken vill hitta ett bra gym här i närheten, så på torsdag blir det gymletande :) Då kan jag hänga med min man ibland. (Inte varje gång, tror inte jag vill gymma 4 ggr i veckan. I'm lazy.) Känner mig mycket förväntansfull, alltid velat ha en gymkompis!! ÅHHH!!
XXX
Fågelfarm.
Jag & mr. Ken var ute på en promenad i Söndags. Vi lekte på olika lekplatser & hittade fina fågelhus.
Dem bird's crib
Fåglarna hade haft det finare än oss, om de inte skitit över hela byggnaderna.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0