Favvislåten

Hade ställt min klocka på 11.10. Trodde jag. Vaknade 12.30 och insåg att nej, jag hade inte ställt klockan. Tur jag inte ska iväg på något speciellt ;) Kom på att mams inte jobbar idag, så får skriva ut CV:et på Måndag. INTRESSANT!

Snön ligger fortfarande kvar på marken. Varför? VARFÖR?! Nu känns det iallafall bra att det inte blir utgång i helgen. Sparar pengar med, mycket viktigt. Jag & Ken ska spela på hästar istället. Sen när vi vunnit ska vi flytta till ett varmare land :)

Letar efter fin musik. Hittat massa bra, bl. a. den här nedan! Åhhh, man blir så peppad att det är fredag. Fräsigt, fräsigt, fräsigt!!

Hahahahahahaha.

XXX
Nu till frågan alla ställer sig; vart ska man sitta, i framsätet... eller baksätet?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0