Duktig Jenize

Har en helt stressad dag. Utan anledning? Eller egentligen har jag anledning, man har nästan mer att hinna med som arbetslös. Viktigt jag får fyllt i alla papper rätt, får till ett perfekt CV m.m. Får dåligt samvete när jag inte gör klart allt jag ska på en dag, tur det kommer en dag imorrn med ;)

Så försöker koppla av nu med tonfisk i créme fraiche. Mycket godare än det låter! Min man har lärat mig bra grejer. Blev bra storhandling idag, billigare än jag trodde... och tyngre. Typ släpade korgen efter mig genom Maxi. Fick hem massa frukt & grönsaker! Bra att ha på kvällen när man blir sötsugen.

Dagens i-landsproblem:

Har ångest över vad jag ska käka ikväll, nudelwok (min favorit) eller makaroner? Unnar mig bara pasta via nudelwok typ, men man blir inte så mätt av bara det. Äter jag däremot en sallad med tonfisk/kyckling i blir jag jättemätt! Så får se... orkar inte ställa mig med en massa, så makaroner hade varit smidigt.

Ni ser vilka allvarliga problem jag tampas med här hemma varje dag ;)

XXX
Naw.
Tog kort på fåglar idag igen. Tror det är en anka som står upp. Jag är fan helt besatt. Ett ank-peddo.
OM NOM NOM!
Vad är det här undrar ni? Fiskinälvor? Typ. Tonfisk in créme fraiche. Det är saftigt & nyttigt.
Nom.
Jag vill ni ska titta på min fruktskål, för den har aldrig varit så full. Och tro mig, det finns mer!
Hej kylskåp.
Kunde ju haft ett större kylskåp. Har mina bestämda val på varor, äter bara lättfil & lättmajonnäs, däremot väljer jag den fetaste mjölken ;) Skyller dock på Ken, det är han som vill ha den. Läsken i dörren är nog några veckor gammal, ville dricka fanta & rosé... den är helt svettig.
Burks.
Fyllt mina små burkar, som jag jagade efter på IKEA. Dom är väldigt vackra i mina ögon.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0