BANANFLUGJÄVLAR

DET ÄR EN BRUN LITEN ÄCKLIG FLÄCK PÅ MIN LAPTOPSKÄRM! Går inte att peta bort. Säg bara inte att det är en sån äcklig liten bajsfluga som dödat sig själv mot skärmen. Dom är ju helt dumma i huvudet, de dör ju bara man kollar på dom.

Ska locka alla de små äcklerna med bananskal & gammalt rödvin, sen ska jag plågsamt döda allihop genom att andas på dom (inte för att jag har dålig andedräkt, luktar alltid mint, utan för att ett andetag är som en orkan för de små äcklena).

Nu ska jag sova på riktigt.

XXX

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej hej! Kul att du gillade dagens katt :)



Du kan ju bara lägga den långt ner i menyn över reklamen så blir alla som scrollar ner så långt lite glada över söta kattbilder :) Det kan väl inte bli annat än snyggt med de söta små rackarna?

2011-03-24 @ 10:25:29
URL: http://bilderpakatter.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0