3 små trevliga

Bloggens bredd till ära tog jag 3 bilder! De blev extremt proffsiga, tagna med min nya systemkamera. Not! Men digitalkameran kan han med. Typ. Kanske fotografen som inte kan..

Tog kort på 3 favorithörnor i min lägenhet. Där det antingen ser trevligt ut eller bara är trevligt, enligt mig. Det är sånt här jag gör om kvällarna. Tänker på hur trevliga vissa hörnor i min lägenhet är. Jag känner mig som en konstig enstöring...

XXX
Sexigt.
Min favoritplats på fönsterkarmen, då där bor fina bilder i ramar & min favoritblomma (som levt med mig i över ett halvår = rekord!)
Pyssel.
En smyckes- och tidningsställhörna i mitt "sovrum". Men bor mest annat i det där tidningsstället...
Nr. 1
Min favvismyshörna; soffan. Vad annars? Den är jävligt mjuk. Man nästan drunknar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0