What a day!

Sitter & väntar på Floff. Floff = mr. Ken, kärt barn har många namn. Han får aldrig sluta i tid numera, så jävla drygt! Vi som skulle iväg & gymma. Slösat 1 timme på Arbetsförmedlingen idag med, utan att få hjälp. Så bad om att bli uppringd & få en ny tid. Bajs to that!

Sen kom jag hem & åt tonfiskröra, nomnom. Haft en mycket intressant dag med andra ord! Imorrn ska jag försöka hitta på något kul, utöver frisören. Är ju trots allt typ ledig fram till Söndag nu! Wiieeee*
Nu ska jag spela sims så länge.

XXX
Bäffen.
Ska dra & bli biffen sen. Så kan jag försvara mig mot alla tvättstugebarn.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0