Trevligt som fan

Nanananana! Idag är det fredag. Men jobbar hela dagen så får inte avnjuta det fjuniga vädret, hoppas det blir mulet sen. Mohaha... blir nog stadsfesten imorrn med vänner trots jobb tidigt på söndag, kan ju bara gå hem när jag vill. & liter cider blir man inte bakis av ;) Better not, kör ju till jobbet numera.

Fick en glad överraskning när jag kom hem från jobbet igår! Pappa hade varit & lämnat sina "gamla" soffor & tv-bord. NajsMajs! Sofforna är vita & stilrena o bordet matchar köksbordet, mitt favoritträslag. Men vet inte vad det heter. Jag är lite utvecklingsstörd när det gäller sånt. Det är så jävla fint här nu. Fast jag & Ken trängs fortfarande i en soffa... han får inte sitta långt borta från mig. Måste kela.

Nu ska jag fixa mig inför jobbet! Ha en trevlig helg, folks!

XXX
Wiie!!
Kolla så jävla trevligt det ser ut! Jag & Ken trivs som maskar i fuktig jord.
SÅPBUBBLOR!!
Bild på en efterbliven Jenize som försöker blåsa såpbubblor & ta kort på dom. Fungerade ej. Kanske skulle försökt med en systemkamera istället för iPhonen...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0