Tomat as hell

Guten morgen blögg! Upptäckte att jag hade värsta statistiken igår, mysigt av er! But why? Igår låg jag & mr. Ken på stranden, enda lediga dagen tillsammans. Ken blev tomat, fast det egentligen är jag som är ginger typ & bränner mig. Men efter min kaxighet kom rödheten fram & jag är nu halvtomat.

Ska hämta den eftertraktade fläkten åt min röda hane idag. Jobbar 8.45-13.30 idag, så slutar tidigt. Wiie* Verkade dock bli regn enligt SMHI... we'll see. Jag ska vara grönsakshandlare idag:) Kom & köp!!

Nej, nu måste jag fixa mig inför jobbet. Hasta la vista, fjuns!

XXX
Hahahaha.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0