Sovit sönder mig

Uuuuusch!! Sov hela 12 timmar inatt & har nu värsta huvudvärken! Synd om mig. Var så jävla trött igår, kollade på Criminal minds SB med mr. Ken, men under reklamen sussade jag sött på hans bröst. Hane försökte väcka mig men jag var helt borta. I was goooone!!

Så har nu värsta huvudvärken & är inte alls sugen på frukost. Tog en ipren innan, så hoppas det hjälper. Jobbar 14-19 idag, så inte underbart att sitta med huvudvärk då. Kommer vara aggressiv... eller ligga & sova på bandet.

Imorrn jobbar jag 9-16, sen är jag ledig på söndag! Wiie* Så imorrn drar vi på förfest hos Louise som fyllde år förra helgen, sen ut i stan :) Hoppas jag kan inviga min byxdress då eller skorna, något av det. Byxdressen var fin, men kunde varit mindre. Det var ändå S, men jag är så kort. Ohhnoeees!
Snart kommer min man hem, vid 13. Sen drar jag till jobbet, buähh. Får köra på romantisk middag ikväll! Ljus & sånt. Mat kanske.

XXX
Majs.
Står helt random framför spegeln, redo att dra till jobbet. Maaaao. (Kolla min snea cpfot till höger, hah)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0