Nerviga tjejjen

Ska strax till jobbet! Midsommar var wunderbar, lägger ut lite bilder sen när jag får tid! I'm a busy woman, ska ha stängning för första gången på OK Q8 idag. Nervöst, håller på att dö lite. Är rädd jag inte ska hinna med allt eller att något ska krångla! Det sitter aldrig fel... det är som att krånglet vet att jag är ensam i butiken & måste ställa till med problem! Bäh.
Nu ska jag käka upp, sen måste jag fixa mig.
And naw sum pic's...
XXXFjon.
Håret ser så mycket plattare ut på bild, skyller på min iPhån...
FJUNIS!
Fick ingen bättre bild på mr. Ken just den kvällen, men fjun är alltid fin i mina ögon!
Outfit!
Nya shosrt on Jenize, beige är det nya svarta! Enligt mig...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0