Justin Bieber

Asså, vad fan är det för fel på folk som gillar honom? Jag tycker synd om honom, antingen hatar man honom & vill kasta flaskor på honom, eller så älskar man honom så mycket att man blir helt efterbliven. Lite som tjejen i Idol, hon som fick komma upp på scenen & blev helt cp så hon svimmade. Kunde inte någon bara däckat henne igen efter att hon vaknat upp? Hon borde inte fått vakna upp. Såna fans är bara äckliga. Seriöst, hade jag träffat mina "Idoler" hade jag också blivit knäsvag men... knäsvag, inte efterbliven!

Såg en video på någon som lurade massa fans att Bieber var i limousinen som åkte förbi. 1 miljon äckliga tjejer knuffar sig fram, puttar bort varandra & försöker BRYTA sig in i bilen? WTF?! Så kan man fan inte bete sig, de är nästan värre än alla småtjejer som blir gravida. Men sen så var det inte Bieber i bilen, haha. 

Dessutom verkar Bieber så jävla trög. Han är emot abort, det säger väl allt? Men vad kan man förvänta sig av någon vars efternamn rimmar på Biever. Justin Biever heter han numera.
Detta är en arg morgon. Nu ska jag till jobbet, jobbar hela helgen, buhu!
XXX
Hell yeah.
Jag tror jag älskar Rammstein 100 ggr mer än Bievers fans älskar honom. Men jag blir inte
efterbliven för det.
SM.
Swollen members hade varit fräsigt att träffa, men hade inte slagit ner folk för det.

Kommentarer
Postat av: tasha

hahha, gillar inlägget! ;) jo men det är chill! jag försvarar mig med mina biffiga muskler!

2011-06-02 @ 12:04:38
URL: http://ellohell.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0