Jag hatar bord

Varit i Halmstad med mr. Ken! Vi investerade i elgrill & ett jättefint utebord-set. Försökte mig på att sätta ihop bordhelvetet medan mr. Ken drog till gymmet. Det går inte! Det jävla cp-bordet är felkonstruerat! Seriöst, det är snett. FAN VAD ARG JAG ÄR!! 

Och det värsta är att Ken kommer bli ännu argare när han kommer tillbaka. Han kommer inte vilja inse att det är fel & vi måste byta ut det, utan han kommer ta till våld... crazy Ken.

Så nu sitter jag vid datorn istället & kollar Rammstein live. Är sååå sugen på att se dom igen!! Hoppas verkligen de drar till Sverige nästa år. 
XXX
Enda bandet jag bryr mig om att se live, finns inga bättre. HELL YEAH!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0