Häftklammer-hane

Nu ska jag till jobbet! Ikväll blir det Kulturfestivalen med massa vänner & min mr. Ken :D Fast får dra hem något tidigare & dricka 1 cider mindre, för ska jobba imorrn med.

Jag: Gena, var är häftklammern?
Gena: - Står den inte där?
Jag: - Jo, nu såg jag honom.
Kund: Är det en han?
Jag: - Ja... den är blå.
Kund: - Aha, så är den blå är det en pojke.
Jag: Japp.

Random.

XXX
Kund: Är det en han?
Ihi.
Här får ni ni spegelbild á la Jenize. Lite sne blir man allt i spegeln... hihi.

Kommentarer
Postat av: tasha

sööt bild!

2011-06-04 @ 17:39:20
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Magnus

Första gången jag såg denna bild fick jag faktiskt stånd!

2015-02-28 @ 01:26:15
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0