I löv my Cam

Hej mr. Blögg! All work no play makes Jenize a dull girl. Idag är jag ledig iallafall! Sitter nu & äter ett kallt ägg, glömde bort honom i den kalla kastrullen. Aww. Idag måste jag ner till Apoteket, sen tänkte jag träffa Avnoso mafiozo. Känner mig så viktig med alla planer! "Alla".

Fan vad jag hatar våra grannar ovanför btw, de verkar inte ha en aning om att det bor folk under dom! Stamp i golvet, tjocka barn som springer runt (tydligen har de bara 2? Låter som 5 elefanter), asar möbler kl 10 på morgonen (ja, det är fan för tidigt) & skit. Jag kollar argt åt deras balkong varenda gång jag går på parkeringen, tror de fattar vinken snart... snart...
Nu ska jag snygga till mig, ser ut som en papegoja i håret (se bilden längst ner). Fluffy J!

Innan jag drar får ni lite sexiga bilder på mig. Bara för att jag inte skrivit på länge betyder det inte att jag inte tar kort! Måste ju fortfarande boosta mitt ego. Mohaha.

XXX
Aaww yeaah!
Jag var med i tidningen för ett par dagar sen. Majsnyheter heter tidningen.
Opps.
Fail det är när man tar kort & ser någon står i bakgrunden & kollar på en. Creepy..
WIIIE!!
Jag har köpt ett nytt nagellack!! Det är grönturkost, alltså inte ljusblå som det är på bilden. Det var dyrt & Ken betalade, sen såg han kvittot & blev ledsen i ögat. Hehe, totally wörth ät!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0