Sockar torkar allt

Jag är frisk, frisk som en nötkärna! Typ. Vad det nu är för någonting, men jag gillar nötter iallafall. Var inne på Vårdcentralen, blev klämd på & kissade i mugg. Fick ett stick i fingret med, buähh. Sköterskan tyckte synd om mig, hon trodde det gjorde ont på mig. Ett litet stick i fingret liksom... och det gjorde det :< Men försökte dölja min smärta, man är väl en man?!

Men fann inget fel på mig, så antar all is gut! Är nog bara öm i njurarna efter infektionen. YES!!
Annars har jag bara latat mig. Blir äckligt lat innan jag ska iväg & jobba, känner att tiden går så snabbt så har inte tid för tråkigheter. Ken kom hem på lunchen.
Ken: - Varför är här blött på golvet?!
Jag: - Spillde ut ett vattenglas innan.
Ken: - Då torkar man upp det!
Jag: - Golvet suger upp det.
Ken: *Tar en av sina sockar & torkar upp det*

Duktig man.
Och det slutar inte där! Måste äta något innan jobbet. Blev sugen på bacon, men de är nedfrusna. Orkar. Inte. Tina. Upp. Så det blir ingen mat. Det är synd om mig, ensam & hungrig. 
XXX
Purrr.
Önskar att jag också fick Doctor Cat! Best doctor in the World.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0