Mycket nomnom

Mmmm... fransbröd är det godaste som finns. Sov hos Eve i onsdags, det var mycket trevligt. Vi åt godis... nomnom. Och kollade film... nomnom. Igår gick jag & Ken ner till Anna-Belle's & åt. Fick bli grillbuffé, fanns inte vanlig meny. Men blev fint älgkött & lammfilé, så jag var ganska nöjd. 
Sen drog vi hem & myste ihjäl oss! Sista pencillindagen igår, men kanske får återbesöka vårdcentralen då jag fortfarande känner av njurarna ibland + blir lätt snurrig av någon anledning. Men det stoppar inte mig från att gå ut ikväll! Det är ju trots allt fredag & sommar... fast man knappt kan tro det.
Nu blir det jobb 14-18, ha en trevlig fredag folks ;D Majs.

XXX
Mjaa.
Kissade & tog sen lite kort på mig själv, hihi. Hade min älskade RL-kavaj på mig!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0