KISSENÖDIG!!

Fan vad jobbigt. Ringde Vårdcentralen, för hade riktigt jävla ont i ryggen innan & vet det är farligt att låta urinvägsinfektion gå upp i njurarna x] Nog inget tranbärsjuice löser... damn you, tranbärsjuice!! Iallafall, fick tid 15.30 först... gött. Men var inte kissenödig, så vi sa 16.30. VET NI HUR JÄVLA KISSENÖDIG JAG ÄR NU! Kommer få krypa dit. Men skönt få det gjort, trevligt jag fick tid redan idag!

Sen är planerna för ikväll klara. WIIE!! I'll tell u later if I not have kissat på mig. 
XXX
Meeooowwwww2.
Får inte kolla på kul bilder, kissar ner mig...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0