Jävla tysk-japaner

HEJ! Bad update, som ni kanske förstår jobbar jag för fullt & när jag inte jobbar solar jag sönder min vit-gula kropp. Sen har jag ju en mr. Ken att ta hand om. Ja, han är mitt barn.
Jag hade min andra stängning igår ensam, det var JÄTTELÄSKIGT! Men jag lever. Jag var ensam 16.30-0.30, självklart skulle det komma in asmycket japaner & handla då. 1 av de kunde engelska, resten snackade japanska med mig. Försökte be en man om ID då han skulle betala med kort, men han fattade ingenting. Istället blev han upprörd, även det på japanska. Nästan värre än tyskarna ju.
Så om någon japan/tysk läser det här; PLEASE, GERMAN & JAPANESE PEOPLE! LEARN SOME FUCKING ENGLISH BEFORE U VISIT A COUNTRY! Så, nu har jag fått ur mig det. Synd att min blogg inte är speciellt internationell...
Nu håller jag helg & är JÄTTESUGEN på Mårtenson club Moskva ikväll! Men självklart vill inte mr. Ken, som för övrigt är på gymmet nu. Jag måste försöka fixa skjuts tills han är tillbaka så jag lättare kan övertala honom. Imorrn är det Mellbystrandskalaset, då blir det fest iallafall :) Wiiie!!
Ha en bra fredag nu för bövelus!
XXX
Mjao.
Kolla vad stor jag är. Känner mig säxy i min Rasta-skjorta!
Forrest Ken.
Här har vi en söt Ken på en bänk, ätandes en keso-mellanmål. Jag tycker han liknar Forrest Gump lite... jag äääälskar Forrest Gump!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0