En helg at Jenize's

Åhh, hittat en ny favoritlåt. Spelar den om & om igen! Mr. Ken som spelade lite musik innan vi skulle iväg till Stadsfesten i lördags, så upptäckte jag ett guldkorn. Älskar hiphop & metalmusik, men är grymt kräsen när det kommer till vilka låtar som är asbra & inte lika bra.

Blev inte lika bra kväll som jag trodde i lördags, blev lite förfest med kul folk men jag & Ken drog ner till stan tidigare då vi skulle käka thai. Vårt folk kom inte ner sen förrän efter 23, då var vi lite halvsega. Träffade på pappa som hade varit i Falkenberg & kollat på Coverband till AC/DC, han var helt uppspelt! Hade tufft band runt handleden o allt.
Runt 00 drog jag & Ken hemåt, som ett gammalt pensionärspar. Körde dock hem Eve sen runt 1 & hämtade upp SnigL i L. Tjärby, så blev uppe till 3 ändå ;) Vägrar lägga oss tidigt en lördag! 
Igår hade jag & Ken myssöndag med pizza, film, popcorn, egengjord cheesecake & absolut ingen träning! x] Fast gjorde en nyttigare version av cheeecake, it was übergott! Vi ska nomma i oss den när mr. Ken kommit hem från jobbet. Innan gymmet dvs ;)
Nu ska jag ha en mysig, ledig dag med Sex & the city-boxen! Hasta la vista.
XXX
Mr. J.
Jenize var en glad tjej i lördags, innan hon visste att kvällen skulle komma att bli seg.
Mr. K.
Försökte mig på att fotografera min hane. Han brydde sig inte...
Nawww!!
Men sen fick jag fram ett léende, nawww ♥
Outfitsson.
Blev skjorta i lördags, stadsfesten känns ju ändå lite "hillbilly".
Awwwyeah.
Hehehehehehheehhee.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag kan inte fatta att jag frågar men... skulle man kunna få veta receptet på den? x) jag frågar aldrig efter recept, men ÄLSKA CHEESECAKE!

2011-07-18 @ 16:16:53
URL: http://artbyjess.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0