10 månader!

Idag är det 10 månader sen jag & supergull officiellt blev tillsammans. Japp, supergull är hans nya smeknamn. Han är super men också gullig. Supergull. Vi får se vad han tycker om det sen. Fast spelar ingen roll, har jag döpt någon så har jag.

Blir inte mycket firande idag, ska jobba 16-0.30. Men på torsdag slutar min pencillinkur + är ledig, så då blir det finmiddag på Anna-Belle's. Så fancy vi är. Vet egentligen inte om det är okey att fira 10 månader, det är ju inte 1 år liksom. Men 10 mån känns som ett så jämnt tal. Hade vi varit efterblivna hade jag hunnit föda en bebis under den tiden! Haha ewww.

Nu ska jag käka tonfisksallad & glo lite SATC. Awwwyeeeaah!
XXX
Tillägnar min man en låt med Snoowgoons, som är tyska. Trodde först videon var seriös, blev lite orolig. Men det är den inte x]

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0