Viktnedgång

Tänkte bara säga gonatt. Rumpan är trött på att sitta ner nu. Har btw börjat med lite med min bara-käka-protein-och-fett-diet igen. Egentligen är det ingen diet, snarare bara att jag utesluter kolhydrater. Lätt som en plätt tycker jag! Var ju på G ett tag, sen började jag jobba + blev kär, så nu har jag snarare gått upp 2 kg istället x]

Man får lite ångest med när Ken älskar sitt gym, vill också vara lite duktig. Fick nyss ett sms om hur han bänkat 100 kg idag. HELL YEAH! Mr. Ken är sååå duktig. Och sexig. Önskar jag hade honom här så han kunde fått en klapp på huvudet! And söööme love!

Det är tur att Ken också älskar protein & inte bryr sig om kolhydrater :) Vi är som sagt ett väldigt bra team!

Beach 2011, here I come! Gonatt.

XXX
Majs.
Hann ett snabbt camkort innan jobbet. Cam is the shit! Snabbt & enkelt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0