Hotad av msn

Åhh, vad jag älskar min nya laptop! Underbart att äntligen ha en egen dator. Och sexig är han med. Är däremot upprörd över att datorn tvingar mig ladda ner nya messenger! SnigL varnade mig för den men går inte att använda "gamla".

Sen var jag lite low för att jag & Ken inte lyckades installera Bloodrayne 2 igår! Spelet är antagligen för gammalt för min laptop. Uähh. I'm an oldfashioned gal.

Nu måste jag stänga ner webläsaren för mr. cp-messenger begär detta innan han installeras. Hotfullt meddelade den att en annars skulle stänga ner allt själv + starta om datorn!

XXX
Hey Ken!
- Hiya Barbie! - Hi Ken!
Pusss!
Gotta give my man some love innan han drar hem ♥
Buääähh.
Observera min jätteledsna mun på bilden.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0