Kreativ dag för Mr. J

Nu är första dagen avklarad. Hallelujah! Det var en bra första jobbdag. Hände inget speciellt, jag var bara glad! Fått semesterersättning idag med, så nu är ekonomin på rätt spår igen. Imorrn eller på Torsdag betalar jag in min första hyra hade jag tänkt :)

Mobbat man känner sig glad inför att få betala in något.

Känner mig kreativ idag. Sitter & söker på google efter olika utbildningar, försöker inspireras. Vill ju antagligen plugga vidare sen, till något inte alltför avancerat men ändå roligt. Vad tycker jag är roligt? Vad är jag bra på? Vad kan jag bidra med? Äckligt svårt.

Detta året får jag fan se till att bli lite vuxen. Hihi...

XXX
Superman
Myser i min fräsiga bilstol, precis dragit på mig skorna inför jobbet.
Maod.
Första rätten jag & Ken gjorde, strimlad ryggbiff med sjukt god sås. För recept -> Porterbiff
Maod2.
Dag nummer 2 tillagade vi fläskfilé med tranbärssås. Recept -> Fläskfilé
Förrätt.
Dag 3 bestämde vi oss att ha förrätt också för att fira mitt tillfrisknande. Synd att tallriken ska förstöra & se så svettig ut.
Maod3.
Vi rörde ihop en egen sås 3:e dagen, med inspiration från de andra 2. Vi är fräsiga & vi gillar svartvinsbärsgelé.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0