Update, vashegod.

Hej bloggish! Har blivit extra lat på senaste tiden. Har så mycket tankar så orkar inte ens skriva ner dom. That's lazy. Men en kort update ska ni allt få:

- Spelar sims som en idiot. I'm addicted.
- Flyttar om 1 vecka! Längtar!!
- Jag & Mr. Ken är fortfarande lika kära, om inte mer.
- Försöker leta nytt jobb, någon som har något att erbjuda? Jag tar typ allt utom bajsplock & prostitution (hade blivit för mycket konkurrens här omkring inom det sistnämnda). Can't compeed with dem hookers!

HAH!

Blev lite drama här i helgen. Introducerade Ken för sims. Och han försökte våldta det!!
Först ville han skapa en ful & äcklig gubbe & sätta i min glamorösa stad. No way! När
han väl skapat en snygg gubbe, då vill han tvunget bo vid havet. Så han försökte flytta
på ett vackert fjärilshus som låg perfekt & natur-reservatit vid havet! Slutade med att
vi brottades vid datorn, tills vi slutligen lyckades kompromissa & hitta en annan lösning.
Jag blev nöjd, Ken ganska nöjd..

- Du, det första du gör när det är din tur att spela blir att besöka det jävla fjärilshuset!
Och du stannar där i minst 1 timme!!

And I did... n't. Men mitt fjärilshus står kvar! Någon ordning får det vara.

XXX
Naww.
Mr. Ken är lika biffig & sexy som vanligt!
Mjao!
Och Jenize lika glad som vanligt, om inte gladare!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0