Så käär ♥

Majs-morgon. Är astrött, det har varit jobbig gå upp tidigt i den här veckan. Mina linsjävlar gör ögonen röda, så ser helt väck ut! - Been smoking some pott, mr. girl? - Nooo, mr Policeman.

Dags att hämta ägget!!

Done & done! Äter äggmacka. Skitgott, ätit det en massa nu. It's my new thang. Eggmack.

Mr. Ken skulle kanske kommit idag, men han fick mer jobb så blir nog imorrn istället. Bra att han fick jobba mer, dåligt att jag inte får se min man förrän imorrn :< Saknat honom XTRA mycket den här veckan! Drömde 2 mardrömmar om han igår, så det var en bidragande faktor. Snuttar med hans T-shirt innan jag ska sova & kollar bilder på honom. A girl in love... eller, psyko-girl?

I min garderob har jag värsta vodoogubben med Kens ansikte på & några äkta hårstrån. Ska in & peta på den lite, så kanske han kommer hit idag...

Nat. Eller...?

XXX
Mr. J
Jag älskar min bilstol, den är låg så den får mig att känna mig lång.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0