Ont i rumpan

Ont. I. Röven. Spelat. Sims. För. Länge. Det är inte bra för rompan att sitta ner för länge. Snackade med Eve aka. Räka innan i över 2 timmar! Vi kände oss som unga på nytt. Sen fick vi ont i armarna av att hålla telefonen & jag blev kissnödig, så vi fick ge efter för ålderdomen & lägga på.
Eve påstod att det sitter i psyket att vi tror vi är gamla, tror vi på oss själva orkar vi lika mycket som förr! Men jag vet inte, är fortfarande ändå rätt sugen på att slå till på den rullatorn jag hittade på nätet... 

I helgen ska jag till Gislaved. Vi ska passa Kens föräldrars hus & deras biffiga Sankt Bernard Fabian! Gulle-duktigast-i-världen-och-snyggast-med-för-den-delen-Ken har redan börjat elda i huset, så det ska bli varmt till jag kommer. Jag tål inte kyla. Skulle inte värmen hjälpa, sa Ken vi kunde köra armhävningarna där jag ligger på Ken & han tränar. Vi gjorde faktiskt det på Gran Canaria! Men jag förstörde nästan allt då jag började skratta, för vi såg helt sjuka ut! Tänkte på om grannen balkongen bredvid skulle sett oss.

Nu gör rumpis riktigt ont, så får nog bege mig till sängen innan den domnar av. Då behöver jag verkligen den där rullatorn. Först får ni lite söta bilder på mig att njuta av. Kvällsfärska från camen!

Guten nacht ♥

XXX
Grubbel grubbel.
FräsigaTjejen89.com
Glasögonorm
Fått på mig mina gula & totally fabolous kvällsglasögon.
XXX
Måste ge mig själv en gonattpuss innan sängen anfaller.
Groovy
Groooovy! Mina saker på väggen har också fått ett afro.
Guten nacht.
Känner mig snajsig i min nya mustasch, även om den är lite sne.
Gammal och grymt bra låt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0