Kvälls-summering

Hej blögg! Ägnat halva dagen åt att städa ut ur skrivbordet. Klar? Nej, bara städat ur två lådor. Hah! Hittade massa teckningar jag & Mills gjort när vi var yngre. Mills hade skrivit en dikt till en bild som gick "Du är en grönsak.." mm. Kan nu konstatera att vi var mycket störda.

Hittade massa små färgglada vattenballonger & en liten griffeltavla! Proppat ner ballongerna i min väska, jag & Ken ska ha kul i hans föräldrars hus ;) Kanske fylla dom med vin & försöka pricka varandras mun?

Var och tog en kaffe med Avnoso med. Har inte setts på aslänge, så fick uppdatera oss lite. Sen upptäckte vi att min lägenhet ligger granne med hans morbror & moster! Trevligt, då vet jag vilka 1 av mina grannar är ;D

Handlade lite på Maxi med, schampoo & tjejgrejer. Haft en göra-sig-snygg-kväll! Åhh, känner mig så mysig nu. Får slänga mig i sängen nu, upp 6.45 imorrn. Sen bär det av till Mr. Ken :D

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0