You want a friend, go & buy a dog.

Är jättetrött i mina grusögon & arg. VAD I HELVETE gör en traktorjävel som ligger i 40 km/h på en enfilig 90-väg när det finns en 40-väg precis bredvid?! Sånt gör mig bara förbannad, vill typ köra över alla bilar, öppna traktordörren & dra ut gubbjäveln, släpa han bakom bilen. Blev en kö på typ 15 bilar, låg i 20 km/h fram till rondellen. 

Även polisen var med i ledet framför mig, varför gör de inget åt folk som drar ner trafiken minst 50 km/h? Det är typ okej för gamla kärringar & gubbar att ligga 30 km under hastigheten, men drar man 10 km för snabbt blir man stoppad direkt. CPCP!

Jaa...  iallafall. Var i Halmstad & hämtade resten av nycklarna till vår lägenhet, sen drog jag hem till Skummeslöv at SnigL's. Åt chicken nuggets, smekte katterna m.m m.m, sen drog vi till Båstad & solade. Solariehelvetet jag valde var 30% mindre varmt + blåste från en ventil så låg & frös as hell. Dock ska det vara det bästa, så vi får hoppas att det fortfarande gäller. Sen drog vi inom Systemet. SnigL blev nervös att de skulle tro jag köpte ut. Jag ba "Aeeee chill out SnigL, jag är van, gör detta ofta vettu" *sen tog jag på mig mina solglasögon & så kom det sån fräsig melodi*.

Nu är jag hemma igen i min rosa mysdress. Ska åka till Maxi sen & handla nötknäckare. Som jag har längtat...

XXX
Ohhh.
Älskar posen SnigL fick till i den här spegelbilden. Hah!
Awyeah.
Hehehe.
Wazzaaa
Fjortismunnen & SnigL i full fart bakom.
Bolli.
Pysen låg & chillade i soffan, ville ha en parbild.
:*
I love you, cat.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0