Mysigt as hell

God efterjul! Är übertrött idag, känner mig lite krasslig i halsen. Hehehe, krasslig. Hoppas det försvinner igen, för idag ska jag leka med min Mills & imorrn-fredag flyttar vi! Sen är det Nyår. Vilka bra dagar! Idag ska Mills få se vår lägenhet, sen tar vi en fika i stan. Wiie*

Jag & Ken hade en trevlig Julafton. Fick jättefina paket av både mina föräldrar & Kens föräldrar! Vi fick typ snygga köksknivar, stavmixer, pengar, presentkort på både Väla & IKEA, smink etc etc. En massa, kommer inte ens ihåg allt. Fick 2 antirynkkrämer av pappa med, det fick SnigL också. HAH! Det ska börjas i tid. 

Sen spelade vi Nationalencyklopedin (stava till det kan jag också, cool tjej), jag förlorade x] Jag som är så smart, vad i helvete? Kens pappa kunde allt. Alla blev arga. Ken var också duktig, men han hade typ... tur. Den 25:e åkte vi hem, på kvällen blev det utgång med Mills, Jonas & massa fler! Förfest i Mellbystrand, sen drog vi till Strandhotellet. Rolig kväll :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe, sen göra mig iordning & ringa MilliMillMill ♥

XXX
Yeeah!
Jag & min hane på väg i full fräs till Gislaved.
Mäx.
Stora katten Max. Han har diabetes :< Men det har gjort honom keligare, jag får klappa honom nu & han spinner tillomed! Kattexperten.
Ella-Trosa!
Kens lilla Ella-Rosa låg & myste på sin kattfilt. Nawwwwwwwww!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Så jävla söta!!!!

2011-12-28 @ 18:43:27
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0