Käkar...

Ahhhhh, sov asdåligt inatt! Vaknade till och från efter 6 med huvudvärk & ont i käken. Hade ont i käken i söndags, men det släppte igår. Idag är det tillbaka med huvudvärksjäveln. Perfekt till mitt matteprov! Uääh. Måste vara som jag spänt käken eller något... känns som någon sorts träningsvärk. Gnisslar lite tänder ibland med, men märker aldrig av när jag själv gör det så vet inte om det kan vara det... Doktor Jenize.

Försöker äta en stooor frukost så jag ska vara smart på provet! Dricka mycket kaffe är även bra. Jag har inget mer att säga om det, bör nog plugga lite till nu...

XXX
Naw.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0