Scar sculpture

Idag är det Torsdag! Sitter & svettas i soffan. SnigL kom nyss in, ska en snabb runda till maxi & lämna filmer samt handla. Pratat med min Mills♥ & de som ska måla om vår lägenhet. Tjatat lite & de lovade att försöka hinna det efter Nyår. Annars kanske det hade dröjt ännu längre... så målar det vi själva skulle måla nästa vecka, sen försöker vi väl flytta in i mellandagarna ändå!

Annars rå? Är hungrig, ska äta mig en fransis innan vi drar. Imorrn jobbar jag stängning, sen är det Gislaved & E-type på Lördag! Ooohhhh.

XXX
Howdy!
Howdy how partners!
Skjortis.
Känns alltid bättre att göra någon konstig min när jag tar kort, tvångshandling.
Cha.
Serious Jenize. Tråkigt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0