All I've got is insane

Varit på matten. Ännu mer att lära sig inför nästa vecka, vill dö. Typ pq-formeln, nollproduktsformeln, andragradsekvationer och och OCH nu även grafgrejer! Mår typ illa när jag hör om folk som läser matte C. Och D. Och E?! Hur kan det ens finnas något sådant. Ken har läst tillomed D & klarat det, han är min Gud nu. 

Anyways. Nu ska jag koka kaffe, äta macka (har fransbröd hemma (heter det fransbröd??), borde inte äta kolhydrater men hasselötterna har typ förstört detta). Kaffe & magga. Kaffe & kaga. Kaffe & hasselnötter. Sen kommer SnigL hit en runda, brushan är skyldig mig pengar. 30 lax. 30 lakan, 30 majskolvar. 300 spänn. 

Får sluta slöa nu & börja plugga! Buäähhhhhh.

XXX
Fräs.
Hasselnöttjejjen. Åt alla nötter i helgen, så fick köpa nya igår.
Nut.
Denna omgången nötter var mindre, vilket är synd eftersom I like 'em big. Big nuts.
NomNom.
Gene Simmons fast med nötter på tungan. Visst ser det gott ut?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0