They just tell you that your on your own.

God fredag mitt folk! Äter frukost & lyssnar på mina gamla idoler Black Sabbath. Har typ 2-3 skivor med dom som jag köpt när jag var yngre. An awkward child I was. När man var yngre ville man vara som alla andra, nu i "vuxen" ålder ser man folk kämpa för att INTE vara som alla andra. Tur man själv slipper kämpa för att lyckas med det, hehehe.

Om 30 min kommer Ken hem från jobbet, sen drar vi till Väla & IKEA. Wiie! Fast jag har inte så mycket att spendera, ska bara köpa någon julklapp. Kanske kan gå in i några klädbutiker & hitta något fint plagg, sen öppna min plånbok & sucka ledsamt... hoppas att mr. Ken ser & klappar mig på axeln "jag tar det". Han börjar ju bli riktigt tät nu den där killen... typ. Om man jämför med mig. Min fina Ken♥

Ikväll drar vi in till vår lägenhet, vårt lilla kärleksnäste. Det enda vi har där än så länge är en liten madrass på golvet. Ser nasty ut... typ ett sånt ställe hallickar förvarar sina horor på. Men så fort vi fått målat om & börjat inreda kommer där bli underbart!

Sen drar vi in till stan & förfestar, för att sen dra oss mot Mårtenson :) What a good day! Hoppas bara vädret skärper till sig. Ha en skön fredag, Majses!

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0