In the Gislepark

Guten majsen! Idag ska jag måla hela dagen, planerar att bli klar med sovrummet, köket & badrummet! Får hjälp i form av en Rawsmus, sen vid 17 kommer Ken & hjälper till med. Så det ska vi nog hinna :D Vi ska beställa online pizza sen så vi får kraft. Målade själv igår 14-17, det gick väldigt bra förutom att det tog såååån tid att sitta med penseln nere vid listerna & längst upp. Vid 16.30 ringde pappa "jag är utanför", sen kom han in & hjälpte lite! Mitt i allt gick strömmen, stod då & pratade i telefonen med min chef, i bakgrunden hör man pappa "VAFAAAAN?!" Tur pappa var där, eftersom han visste hur man skulle göra i proppskåpet. 

För att gå bakåt några dagar, i lördags var ju jag & Ken i parken & såg E-type. Jättekul hade vi, drog på förfest strax efter 19 hos Kens kompis & hans flickvän m. fl! Vid 23 drog vi till Parken. E-type uppträdde med sina gamla, bra låtar. Kollade inte så mycket som vi planerat på honom, men lite såg vi ;) Fräsigt. 

Nu ringde SnigL-jävel & ville jag skulle hämta henne & hennes bojfrend vid Laholms järnvägsstation o köra dom till Skummeslöv. Wäähh... får väl vara snäll & göra det. Förstörde mitt förmiddagsschema lite, men får väl ändra det.

Ha en dålig bra dag!

XXX
Fjon.
Ken tog kort på mig. Ser liten & rädd ut.
- Cha!
Sen tog jag kort på mig själv & got fräzy! Tog kort på Ken med, men han blev inte nöjd så får inte visa upp dom :< Söt Ken.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0