I löööv my cam

Sminkat mig noo, snart kommer Mills. Först ska jag bjuda henne på kaffe & kaga, bakade kakor igår. De blev bra, jag är en bull-mamma. Kak-mamma. Kak-tjej. Sen drar vi till mr. Lägenhet! Oooohhhh. Inte fått reda på mitt matteprov än btw, men kanske får det nu i veckan.... spännande. Läskigt.

Det är inte bra att ha på 3:an när Oprah börjar, man fastnar bara. Handlar om så spännande saker jämt när jag egentligen har annat jag måste göra. Mååååste ju gå & boka tvätttid! Vill tvätta allt innan vi flyttar. NU ska jag gå! Nuuuu.

Ha en bra dag!

XXX
Wtf?
Blev intervjuad av TV. De ville jag skulle kommentera angående Bollis vilda utekvällar.
Rainbow.
Jag är guldet i slutet av regnbågen.
Arghh!
Sen hamnade jag på förstasidan när jag fick ett utbrott.
Merry Xmas
Såhär såg jag ut på Julafton. Bar med mig 2 små granar.
Ooohoo.
Lite sent ute, men tyckte det var en fräsig bakgrund...

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHA DU É JU CP! :D:D:D:D:D

2011-12-28 @ 18:57:16
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0