E-type ftw

Cha cha bloggen! Håller på att svettas ihjäl. Skulle börja plugga matte innan. Så nu har jag alltså diskat & städat i lägenheten! That's nice. Tillomed städat i mina sminkväskor, ska bli gött sen när vi flyttat till Halmstad & fixat ny byrå = kanske mitt nya sminkbord? Då blir det glasplatta på som är lätt att torka av + mindre smycken & skit framme. Får slänge en del... men det tar vi då!

Men NU måste jag börja med matten... efter jag fixat nästa helg. Skulle jobbat stängning då Lör-Söndag, men E-type kommer till en club i Gislaved då på lördagen, så jag & Ken vill dit! Hihi. Har nästan ordnat så jag jobbar stängning den fredagen istället, ska bara få tag på the big boss först.

Nu är det snart Jul, vilket innebär att jag fixat ½ kg underbara hasselnötter. Kom dock på att jag inte har någon nötknäckare, så mår lite pyskiskt dåligt över detta. Får se det positivt med att jag inte går upp i vikt så länge här inte finns någon nötknäckare. Går upp typ 1 kg över Julen på bara hasselnötter, jag är helt cp. 

NU ska jag plugga. Strax...

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0