What a bjautiful däj

Vilken underbart varm dag! Fast min dag började hemskt. Hade sett fram emot att få sovmorgon, men kl 8.30 blir jag uppringd av en jobbarkompis som är sjuk & vill jag skulle jobba åt henne. Jobbar redan 18-00 ikväll, så skulle jobba 12-00 då. Men jobbar redan som  ett as känns det som, så ringde runt lite & lyckades få en annan att ta det. Wunderbar. 
Har så mycket att göra här hemma, vi bara jobbar & jobbar så kläder & disk ligger överallt x] Blev dock inte så mycket gjort idag heller... solat, läst spökhistorier, kollat SATC-boxen, sista avsnitten :'< samt promenerat i det fina vädret! Iiihhh. Borde nog ta tag i disken nu, sen ska jag mysa i sängen lite innan det bär av till jobbet.
Igår fick vi intrång av en katt. Satt & käkade frukost, sen kom Ken hem. Hörde en annan röst i hallen, då kom grannen in & sa att de trodde deras katt var här inne x] Fattade ingenting, även om vi bor på 1:a våningen är det en bit upp. Då kikade katt fram bakom balkongdörren! Grannen släppte ner henne från balkongen. 5 min senare hör vi en kattröst i närheten. Ännu en gång har katt tagit sig upp på min balkong & försöker kela med oss.
Klappar henne lite, sen släpper jag ner henne från balkongen (katter hamnar ju alltid på fötterna, awwyeah). Men direkt vänder hon sig om & hoppar upp igen! Så stängde balkongdörren & ignorerade katt. Kikade ut lite då & då, ser att hon lagt sig tillrätta på vår balkong & börjat sola. Gick ut igen innan jag skulle till jobbet, då är hon fortfarande kvar! Kelig & mjauig. Så kelade lite till, sen släppte jag ner henne en 4:e gång & sprang in i lägenheten. DÅ gav hon upp. Nawww. Det kan bli vår styvkatt.
XXX
MysMajs.
Myst i tub & short shorts! Fast hade helst velat gå naken.
Skoooor!
Det var en mycket kelig katt. Fräsigt halsband hade hon med!
Crazy cat.
Kikade ut genom dörren, hon kollade förväntansfullt tillbaka på mig!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0